pátek 19. července 2019

Horší stavy - 25% léta 2019

Snažím se žít naplno. A bylo toho poslední dobou hodně, obzvlášť výletů. Co mi bere úsměv ze tváře jsou některé mé psychické stavy.

Nepříjemné vzpomínky se vtírají stále
Jo, ještě ta série nepříjemných vzpomínek neskončila. Vtírají se dál a já stále zažívám chvilky, kdy mě polije horko spojené s pocitem trapnosti. Nejedná se ale o stále ty stejné věci. Má mysl je schopná obnovovat během těchto pocitů dlouho zapomenuté věci.

Sociální fobie
Delší dobu to bylo mnohem lepší. Dneska se ale sociální fobie po dlouhé době ozvala. V supermarketu jsme zapomněli dát do košíku jednu věc a došlo nám to chvíli před placením. Běžel jsem tedy přes obchod k regálu. Jelikož je pátek, všude bylo opravdu hodně lidí a v uličkách překážely košíky vyrovnávačů. Kličkoval jsem mezi lidmi a měl jsem pocit, že jsem jen kousek od toho propadnout panice. Když jsme se pak autem z obchodu vrátili domů, modlil jsem se, aby před barákem nikdo nebyl a já se s nikým nesetkal takhle rozhozený.
Večer jdu ještě ven s kamarádem a domluvili jsme se, že se staví přímo před můj dům, samotnému se mi nechce ani vylézt z bytu.

Hypochondrie
Problémy, které způsobovaly návaly hypochondrie na jaře. nezmizely. Čas od času mi způsobí další vlnu strachu o zdraví. K tomu všemu mě už 3 roky bolí záda a ani to mi na náladě nepřidává.
Lékařům se však vyhýbám, jak jen to jde. Chodím jen k zubaři a psychiatričce. Vždy, když mi něco je, utěšuji se tím, že to odezní samo.
Co mě dost rozhodilo, bylo to, že jsem na posledním výletě chytil klíště. Bloudili jsme s kamarády za jedním městem, kde bylo celkem dost trávy. A i když jsem se neustále prohlížel, a to až patologicky, stejně jsem druhé ráno klíště našel. Kamarád mi ho vyndal a místo jsem si dezinfikoval kořalkou, která se nestihla vypít. Ten den jsme se už vraceli domů. A já byl netrpělivý, až budu konečně doma ve sprše a pořádně se prohlédnu, jestli nemám další klíště i na nějakém více skrytém místě. Mimo to jsem měl celý týden podivné tělesné pocity spojené se strachem, jestli jsem se od klíštěte nenakazil. Měl jsem však nadhled a věděl jsem, že to je jen má obvyklá hypochondrie.
No a dnes jsem při holení narazil na dva mírně vystouplé fleky na místě, kde nic takového najít nechcete. Nejspíš se jedná o zbytek vřídků, kterých jsem si tentokrát nevšiml, ale které mívám každé léto. I tak mě to ale celkem vykolejilo. Hned, jak jsem fleky našel, mě napadly katastrofické scénáře.

                                         Zdroj:https://www.stoplusjednicka.cz

Já vím, není to lehké, když vám takhle hrabe...

Žádné komentáře:

Okomentovat