pondělí 29. února 2016

Výsledky rentgenu

Takže... Na plicích mi nic nenašli! Pro kuřáka s úzkostí ohledně zdraví je to důvod k oslavě. Ale oslavovat alkoholem se mi to nechtělo, tak jsem to oslavil fyzickou aktivitou a nákup poměrně zdravých potravin. Slovy blízkého kamaráda "To jsem rád, teď se ti bude kouřit o něco klidněji." To, že mám plíce v pořádku však neznamená, že bych se chtěl pořádně rozkouřit. Naopak, chtěl bych to zase o něco omezit. Když se ohlédnu zpátky, mám za sebou velký pokrok. Dříve jsem kouřil tak, že krabička na den začínala být málo. Teď vykouřím 6-9 cigaret denně. A trvá to už delší dobu. Asi bylo na čase znovu snížit množství. Jenže... To, že jsem se dokázal vzdát se poloviny cigaret nebylo náhodné, přišlo to spolu se změnou v myšlení. Po posledním půl roce mám sice pocit, že závislost je mohem menší, ale dobře vím, že k dalšímu pokroku bude třeba další změna myšlení. Mým osobním trendem posledních měsíců je návrad optimismu, takže věřím, že čas přinese růže.

Žádné komentáře:

Okomentovat