úterý 17. března 2020

Můj pohled na koronavirus - Zachovat styl?

Včera byl můj první den na home office. Do práce jsem vždy nosil nápadité outfity. Přemýšlel jsem tedy nad tím oblékat se dobře i v době, kdy sedím doma u počítače. Ráno jsem si umyl hlavu, natočil si vlasy, vzal si lepší tričko a na něj přidal výrazný doplněk.
Bohužel jsem na sobě musel mít tepláky. Jak to říci slušně. Už asi 5 dní mám mužské bolesti. Jelikož jsem hypochondr, je celá tahle bolest nepříjemná, ale setkal jsem s ní nespočetněkrát a také ve větší míře, takže vím, že to bude ok. Asi to bude hlavně tím, že u domácího PC mám tendenci dávat nohu přes nohu. A doma jsem teď nezvykle dlouhou dobu.

Jinak bedlivě sleduji, jak se lidi krizi přizpůsobují a hledají řešení. Táta si třeba šil roušku do autobusu. Byl neskutečně sprostý, jelikož náš šicí stroj je závadový. Já si složil šátek se dvěma gumičkami a budu tak chodit i s odpadem nebo na půdu pověsit prádlo.

Jeden kamarád zůstal v karanténě u přítelkyně a dnes po práci máme hrát po Skypu stolní hru. Vymyslel jsem, jak to udělat, když u hry budu fyzicky jenom já. S tím, že budu hru osluhovat pouze já a na druhé straně budou improvizovat s tužkou a papíry, bude hra stále hratelná. Jedná se o hru "Tipni si!", kterou jsem dostal k Vánocům a velmi jsem si ji oblíbil.

Tohle je k aktuální situace zatím všechno. Dnes by se měl ještě na blogu objevit jeden historkový článek, kde se přiznám k mému nepěknému chování na oslavě mých dvacátých narozenin. 

Žádné komentáře:

Okomentovat