pátek 11. března 2022

Colton hodnotí roky minulé (2. část)

A je tu opět hodnocení roků. V minulém článku jsem probral to, čemu z pohledu vlastního života říkám antika (nebo také starověk). V tomto článku se budu zas zaobírat středověkem.

Zdroj: https://www.pexels.com/

2010

Rok vyznání lásky a také první ataky. Mé myšlení se absolutně změnilo a také jsem bojoval s vedlejšími účinky léků. Ty byly tak silné, že jsem se rozhodl léky vysadit.

2011

Rok druhé ataky. Jo, tak tomu skoro vždy bývá, když vysadíte léky, přijde další ataka... Také začátek nové éry, po maturitě jsem se vypravil do Velkého města – moto: "new boy in the neighborhood".

2012

Éra silného příklonu k ezoterice. Rok třetí a největší ataky, která přišla po požití posledního jointa v mém životě.

2013

Tohle nejsou pouze moje slova, ale i slova některých mých kamarádů: "nejhorší rok". Rok kocoviny po psychóze, doba která byla prostě jen nepříjemná.

2014

Rok, kdy se to začalo lepšit. Zpětně si říkám, že tenhle rok nebyl dobrý, jen se takový zdál v porovnání s rokem 2013.

2015

Tomuhle roku říkám "nejvíc zapomenutý rok." Kromě výletů na jeho přelomu s rokem 2016 jsem neměl na tenhle rok skoro žádné vzpomínky. Ale nedávno mi došlo, že v druhé polovině tohohle roku už existoval tento blog a znovu jsem si tak osvěžil tehdejší paradigma čtením starých příspěvků.

2016

Rok předzvěsti. První vlaštovky změny. K naší partě se přidal jeden z mých dnešních nejlepších kamarádů. Byli jsme s přáteli na prvním společném výletu v zahraničí a také jsem přestal kouřit. 


A to je tedy dnes vše, prošli jsme středověk. V příštím díle se podíváme na novověk.

Žádné komentáře:

Okomentovat