pondělí 28. března 2022

Podivné náhody

 Občas se stane nějaká zajímavá náhoda. A to je přesně to, co mě baví. Podívejme se tedy na nějaké mé náhody z poslední doby.

1) Kniha

Táta měl kdysi jednu kompletní knižní sérii. Tyhle knížky půjčoval a jeden díl mu někdo nevrátil. Nedávno jsem objevil tenhle díl samotný ve veřejné knihovničce na nádraží. Série je tedy po více než 20 letech opět kompletní.

Zdroj: https://www.pexels.com/

2) Kupon na In Kartě

Přišel mi e-mail, že mi končí kupon na In Kartě den předtím, než jsem v jedné povídce předpověděl konec světa. V povídce je motiv, že jedna z postav nedojela vlakem až domů. 

3) Shoda jmen

Kdysi jsme si s kamarády dělali srandu z jedné neznámé vysoké školy, která je atypická svým oborem a je jediná v Česku. Dnes jsem zjistil, že na ní studoval někdo, kdo má stejné křestní jméno i příjmení jako má první láska.


Myslím, že podobných věcí se v posledním měsíci stalo více, ale teď si nevzpomenu. A ano, jsou to drobnosti, které nic neznamenají, ale když se jich sejde více za krátkou dobu... Znáte ten zvláštní pocit? Pocit, že se za tímhle světem přeci jen skrývá něco víc...

Žádné komentáře:

Okomentovat