sobota 26. března 2022

Věřit?

 V poslední atace jsem cestoval. Nelogicky a daleko. Přemístil jsem se o více než 200 km. Když jsem se z ataky dostal, dělal jsem si občas srandu, že jsem jel na místo, kde Kelti zakopali poklad. Byl to jen takový štěk z ničeho.

A letos mě napadlo hodit si dané místo do Googlu a napsat k tomu keltský poklad. Vyjel mi ezočlánek o  tom, že na daném místě je velmi silný zdroj energie, který znali už Kelti. Podíval jsem se na mapy, jelikož jsem od vlaku šel celkem daleko. A shodou okolností jsem šel směrem právě k tomu místu, kde se má nacházet tenhle zdroj energie.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Pěkný, pěkný... Roky jsem racionálně uvažující člověk, ale stejně mě udivilo, že jsem jel stovky kilometrů kvůli tomu, že jsem sledoval jakousi intuici a skončil na ezonabíjecím spotu. A pěkný je taky to, proč jsem tenhle článek googlil. 

Jelikož je tento blog anonymní, nebudu říkat, o jaké město jde. Ale celý to město je prostě divný. V rámci práce jsem v kontaktu víceméně s celou republikou a když je někde problém, je to právě tady. A taky si vzpomínám na setkání s velmi divnou ženou na nádraží ve Velkém městě, která směřovala právě do tohohle divného města a mluvila o tom, jak jí to tam táhne.

Vím, nic to vlastně neznamená. A neříkám, že nějak pevně věřím, že na tom něco bude. Občas se ale i já potřebuji rozvášnit nad něčím podivným.


Tento příspěvek měl mít více části. Zvažuju, že to, co se sem nevešlo, se objeví v dalším příspěvku.

Žádné komentáře:

Okomentovat