úterý 22. března 2022

Předjaří 2022 – Jak jsem se propil do deprese

 Storytime! Nedávno jsme s kamarády vyrazili na tradiční výlet. Měli jsme však větší zásoby alkoholu, než míváme obvykle. O to více nás to bavilo. Avšak následkem byla trochu kocovina. 

Měl jsem jen lehkou falešnou morální kocovinu. A protože mi jinak zas tak špatně nebylo, vyrazil jsem hned druhý den s kamarádem na další výlet. Neplánoval jsem pít, ale v minipivovaru jsem si dal trochu piva. Pak jsme šli několik kilometrů na místo, odkud nám jel vlak domů. Zbývalo akorát tak času dát pivo v místní hospodě.

Jenže, co se nestalo, začali jsme se družit s místními a odložili náš návrat až na další vlak. Začali se jet panáky a já se nehlídal. 

Zdroj: https://www.pexels.com/


A jak to dopadlo? V Malém městě mě kamarád dotáhl domů a měl bylo velmi špatně.

Následky tohohle pití trvaly několik dní. Silný pocit studu a palčivé vracení vzpomínek na daný večer, který si nepamatuju úplně přesně. A tenhle jev byl tak nepříjemný, že mě přivedl k myšlence dát si alespoň delší pauzu od alkoholu.

Trochu také přemýšlím nad tím, že přestanu pít úplně. Ale zatím mi to nepřijde úplně realistické. Možná ještě proberu důvody, proč ne v dalším příspěvku. Zatím se mějte a jestli pijete, tak pouze s mírou! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat