pátek 16. října 2015

Utlumen, nevypsán, zveřejnit?

Minulý týden jsem zde napsal, že přišla mánie. Týden minul. Hned druhý den po mánii jsem upadl do do deprese. Přišla úzkost, silné bušení srdce a zoufalost. Další den byla deprese pryč, avšak od té doby jsem byl velmi unavený. Letargie. Zdá se, že znovu upadám do zimního spánku. Před chvílí jsem absolvoval náběh další mánie. Rozhodl jsem se, energii, ze které mám silnou bolest hlavy využít pro psaní na blog. Jak jste si všimli, příspěvky nepíšu tak často, jako před tím. Nemůžu však říci, že jsem nepsal vůbec, načal jsem psaní asi čtvrté prózy. Nenapsal jsem toho příliš, přišlo mi, že mám poměrně dobrý nápad na psaní, ale nejsem dostatečně vypsaný a nechtěl jsem svými zatím nízkými literárními schopnostmi daný nápad znehodnotit. Předtím, než včera začala výuka, jsem si na školní chodbě napsal na papír příspěvek pro tento blog. Je to už několikátý příspěvek, u kterého si nejsem jistý, zda ho zveřejnit. Vše teď vidím černě a mám tak trochu strach psát. Mám totiž tendenci hodnotit veškerý svůj výstup jako nedostatečný a přijde mi trapné ho prezentovat. No asi to risknu a za nedlouhou chvíli se zde objeví další příspěvek. Mám teď stav, při kterém mi hlavou proudí spoustu myšlenek. A tak zde možná "přistane" příspěvků víc. To proto, že v dalších dnech můžu být zase ve stavu, kdy nebudu schopný psát v důsledku únavy.

Žádné komentáře:

Okomentovat