úterý 22. ledna 2019

Dospěl jsem? Remus je zpět!

V minulých příspěvcích jste se mohli dočíst o mé první lásce. Byla nejsilnější, ale nebyla jediná.
Byl tu také Remus, o kterém jsem zde kdysi psal. A ten se mi nedávno ozval.

Druhá láska
Pro ty, co nečetli můj blog v minulosti, zde ve zkratce shrnu mou druhou lásku.
Během druhé ataky jsem letmo potkal Remuse. V té době ještě nebyl tolik poškozen psychózou. Jedná se o paranoidního schizofrenika.
Potkal jsem ho pak znovu během třetí ataky. A během chvilky jsem se do něj v šálení mysli zamiloval. A tyhle city trvali cca následující tři roky. Jelikož to byl další heteroseuxál, byly tyto city opět neopětované.
Vše skončilo ve chvíli, kdy mi nabídl, že se spolu zfetujeme. Jelikož mám odpor k drogám, zhnusil se mi. Den na to mě tohle zklamání za podivných okolnosti nahnalo do náručí jednoho mého milence. A poté už nebylo ani stopy po citech k Remusovi. Ještě chvíli jsem si s ním volal a občas ho navštívil. Pak jsem kontakt přerušil.

Ozval se po letech
Znovu jsem s ním mluvil právě začátkem roku 2019. Našel někde kontakt na mě a zkusil mi zavolat.
Když volal první den, byl jsem zrovna v baru s kamarádem, odmítl jsem ho, že nemám čas. Nechtěl si však nechat vymluvit to, že mi zavolá znovu. Trochu mi to vadilo, ale zárovň ve mě něco zajiskřilo, že by pozůstatek citů minulých?

Pak volal druhý den. Z prvu jsem se s ním celkem přátelsky bavil a měl z toho trochu nostalgický a radostný pocit. Pak jsem se ale vyhecoval a řekl jsem mu, že neudržuju kontakt s nikým, koho jsem miloval. Že to nemůže dělat dobrotu. Snažil se mě ještě přesvědčit, abych to neukončoval, ale pak jsem ho přesvědčil, že to tak bude lepší. Požádal jsem ho, ať už mi nevolá.

Z toho, jak jsem se zachoval mám dobrý pocit. Dřív jsem tohle tolik neuměl. Jsou případy, kdy je rozumné a správné spálit mosty. Domnívám se, že tohle je právě ten případ.

Žádné komentáře:

Okomentovat