neděle 20. ledna 2019

Ta doba zamilovanosti - část 4.

Závěr příběhu

Stahovaly se mračna. Bylo mi psychicky špatně. Těžce jsem ho miloval a pořád jsem mu to nabyl schopný říct.
Trpěl jsem silnými depresemi. Rozhodl jsem se mu to říct za každou cenu. A pokud to nebude opětované, rozhodl jsem se spáchat sebevraždu.
Domluvili jsme se na setkání jeden pátek. Celý týden jsem trnul, jestli to na poslední chvíli nezruší. Byl jsem vychrtlý z nervů, neurotický a naprosto v koncích. V pátek jsem přišel do školy dost výstředně oblečený. Svůj styl nebudu více popisovat, jen napovím, že jsem v té době ještě pořád byl tak nějak emař. Říkal jsem si, že jestli to má být můj poslední den, tak ať je to se stylem!

Po škole byla časová prodleva, než jsem se sešli.
A pak to tu bylo. Motal jsem se do slov. Ale nakonec to vybalil. Malá prodleva, kdy to vypadalo nadějně a pak rána... Konec!
Pak jsme se rozešli, další časová prodleva a pak večer.
Pokus o sebevraždu, běheme něj hlasy, záblesky, podivné chvíle. Vše nakonec skončilo tak, že jsem přežil pokus o sebevraždu dvěma různými způsoby.

Pak jsem se setkal se svým BFF té doby. Byl v šoku, ale nikomu nic neřekl, jen byl několik hodin se mnou.

Příběh šílenství
Následovalo odbobí deprese až do chvíle, než přišla první ataka. První ataka byl obrat. Naprostá euforie, kterou jsem si vyvolal dle návodu, který mi radily hlasy během mého pokusu o sebevraždu.
A tak se u mě poprvé projevila psychóza. Ataky jsem měl nakonec celkem 3.

Jo, ... tenhle článek byl temný. Nic si ale z tohohle příběhu nedělejte, uběhlo od něj spousta času. A mám se skvěle. Můj psychický stav je stabilní déle než 5 let a sehnal jsem i práci.

Vše se může vyčasit. Jak se říká, sebevražda je trvalé řešení na pomíjivé problémy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat