pondělí 11. února 2019

Kontrola u psychiatričky - Dodatek k záchvatu hypochondrie

Ráno, když jsem šel do zdejší ambulance, jsem ještě nevěděl, zda mluvit o svých problémech. Nejvíc jsem se bál, že mě pošle k obvoďákovi, kam se mi vůbec nechtělo. Navíc fyzické obtíže, které mám jsou toho charakteru, že je mi trapné o nich mluvit.

Ale nakonec jsem se pochlapil a o problémech jsem mluvil. Lékařka mi na to řekla, že dané problémy má spousta lidí s úzkostnou poruchou. Dané příznaky jsou velmi častým fyzickým projevem úzkosti  a stresu. Mám si prý dle potřeby vzít rivotril a snažit se pustit danou věc z hlavy.

No a dostal jsem brožuru, jejíž fotku můžete vidět na facebookové stránce blogu. Stihl jsem ji zatím jen letmo prolistovat, ale všiml jsem si, že zde je relaxační cvičení. O podobná cvičení se teď zajímám, takže určitě vyzkouším. O víkendu jsem po dlouhé době meditoval a myslím, že v tomhle období tenhle typ péče o sebe potřebuji...

Žádné komentáře:

Okomentovat