pátek 8. února 2019

Únor 2019 - Úzkosti

Pořád jsem teď něco řešil. A to mě asi vykolejilo. A podlomená psychika otevřela dveře úzkostem, drobným paranoiám a hypochondrii.

Škola
Zažádal jsem ještě o přerušení. Nemám zatím vyjádření, zda bylo přijato, ale padá na mě úzkost s tím, že mi to zamítnou. Jedno odpoledne jsem také chytl paranoiu ohledně toho, jestli mi nezaktivnili studium a nebudu platit další poplatek za studium. Hledal jsem tedy v informačním systému poplatky za studium, abych si to ověřil. "Nemáte vyměřený žádný poplatek." Stejně se mi neulevilo... V jednom z dalších dnů jsem chytl paranoiu, že nějaký můj předešlý zaměstnavatel nezdanil mou práci a já budu platit penále. Tahle myšlenka mě trápí pořád.

Zdraví
Četl jsem si o zdraví. A objevil jsem, že problém, který mám už déle než rok může být signálem něčeho vážného. Teď jsem si kvůli tomu bral prášek na úzkost. 
K lékaři nepůjdu. Jsem zvláštní člověk. Některých vyšetření se bojím více než smrti. To, že jednou nějakou nemoc podcením a doplatím na to, s tím počítám. 

Žádné komentáře:

Okomentovat