neděle 10. března 2019

Colton's Creek - Starší seriály a pocity s nimi spojené - část 2.

O.C.
Další ze seriálů, který jsem sledoval v pubertě. Nikdy jsem ho nedokoukal. Ale občas si na něj vzpomenu. Důvod, proč se mi tenhle seriál tak dostal do mysli je znělka, která je absolutně chytlavá!
Z příběhu samotného si už toho tolik nepamatuji. Jen to, že hlavní hrdina, který pochází z chudinských poměrů skončí u finančně zajištěné rodiny. A taky to, že nepopulární nerd získá šanci u holky svých snů.

Pocity spojené s tímhle seriálem
pocit, že život se může změnit, jak během chvilky, tak díky dlouhodobé snaze
naděje
nový začátek

Podívám se na seriál znovu?
Pravděpodobně ano! Nikdy jsem neviděl konec, ale znám nějaké spoilery, které mě na seriál navnadily.

                                          Zdroj: https://junkee.com


SMALLVILLE
Tenhle seriál mám neodmyslitelně spojený s chatou ve Zlosti v období někdy mezi dětstvím a pubertou. Koukala na něj hlavně sestřenka. Když se řekne Smallvile, hned se mi vybaví to, jak se člověk válel na gauči s květovaným potahem, kousek od chaty projel rychlík na Prahu a taky to, že babička zrovna připravovala k večeři párky v rohlíku.

Pocity spojené s tímhle seriálem
rodinná pohoda
klid na chatě
bezstarostné mládí

Podívám se na seriál znovu?
Nejspíš ano.

                                          Zdroj: https://heroichollywood.com

MCLEODOVY DCERY
Jo, tak k tomuhle seriálu mám silné emocionální pouto. Viděl jsem jen několik dílů. A všechny v době lyžáku na střední. Jelikož jsem lyžovat nechtěl a vracel jsem se na horskou chatu dříve než ostatní, popíjel jsem čaj a koukal právě na tenhle seriál. Byl ve mě zvláštní pocit vyloučení a doléhala na mě první láska. Měl jsem celkem silnou depresi, ve které jsem předpokládal, že to mezi mnou a Vy víte kým neklapne.
K tomuhle seriálu jsem se později vracel a spojoval jsem si ho s jistou představou. Představou, že se během nějaké zimy později v dospělosti vrátím na tuhle horskou chatu. Budu zde pracovat. A shodou okolností sem přijede Vy víte kdo. Slovo dá slovo a dáme to do kupy.
Tenhle seriál jsem začal dokonce stahovat a věřím, že jednou dojde na to, že na něj začnu koukat.

Pocity spojené s tímhle seriálem
smutek během zimy
první láska
pocit vyloučení

Podívám se na seriál znovu?
Určitě ano

                                          Zdroj: https://www.adelaidenow.com.au



Žádné komentáře:

Okomentovat