sobota 23. března 2019

Colton's Creek - Váš prožitek má svojí hodnotu

Každý vnímá svět trochu odlišně. Mě se v průběhu let podařilo značně se vyhranit. Odbočuji víc, než běžně člověk odbočuje. Alespoň vnitřně. Je mi to ale silně příjemné. Mám své vlastní koncepty, kterými zpracovávám vlastní život. A to je fajn.

                                 Zdroj: https://www.inspirationshowcase.com

Vlastně tak fajn, že v tom vidím smysl své existence. Ne však jediný smysl, vedu celkově hodně pestrý život. Nedávno jsem se ale zamyslel. K tomu zamyšlení přispěl i pořad o literatuře, kde byla podobná myšlenka, která se mi honila hlavou. Výjimečný prožitek reality má svou vnitřní hodnotu. Tomu teď silně věřím. 

Pokud člověk tvoří, třeba zrovna to psaní, nevšední prožitek reality je velmi cenný. Nový vítr na poli umění. Vzácné paradigma. A pokud ho přiblížíme jiným lidem, můžeme je obohatit. Proto teď taky ujíždím na tomhle blogu. V sérii Colton's Creek se snažím přiblížit lidem sentimentální a nostalgické aspekty mého života. Doufám, že alespoň někoho to zaujalo. Budu se snažit pilovat způsob svého psaní. Protože v psaní vidím svou budoucnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat