neděle 31. března 2019

Něco málo k blogu

Původně jsem nezamýšlel, že se tenhle blog stane blogem o psychóze. I když v poslední době se tohle téma taky trochu rozmělnilo a začal jsem psát také o životním stylu a v sérii Colton's Creek se vám snažím představit svůj svět a zasvětit vás do toho, v čem vidím kouzlo.
Série Colton's Creek je však nejblíže tomu, jak jsem původně blog plánoval. Tento typ příspěvků měl být v prvopočátcích blogu jediným typem příspěvků.
Říkal jsem si však, že by to nebylo příliš záživné psát pouze tímto způsobem a rozhodl jsem se začít psát o svém onemocnění.

Asi jste si všimli, že v poslední době sem píši častěji. Proč? Postupem času se zvýšila čtenost a tak mám vyšší motivaci psát. Přemýšlím nad tím, že otevřu tenhle blog i jiným tématům. Nebo, že založím další blog pod jménem Colton Indigo.

Rád bych však ještě něco udělal s facebookovou stránkou blogu, jelikož tam se mi prorazit zatím nepodařilo. Zkoušel jsem různé série příspěvků, ale přesto si můj facebook příliš fanoušků nenašel. Často přemýšlím nad tím, s jakou facebookovou sérií bych mohl přijít. Nějaké nápady mám, ale zatím jsem je nepovažoval za vhodné realizace. Možná se vrátím k sérii, kde jsem popisoval své bludy. Alespoň jeden díl mám teď vymyšlený a chystám ho napsat.

Děkuji všem, kdo čtou můj blog. To, že se tu můžu veřejně vypovídat se stalo neodmyslitelnou součástí mého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat