sobota 25. května 2019

Květen 2019 - vkrádající se vzpomínky

Tohle je pro mě celkem téma tohoto měsíce. Asi mám mírně podlomenou psychiku. A jako důsledek podlomení se mi snad každý den vracejí nepříjemné vzpomínky. Trapné vzpomínky a takové, kdy cítím pocit studu, když mi naskočí do mysli. Má paměť se dokonce nějak obnovila a naskakují mi i věci, na které jsem si nevzpomněl roky a staly se třeba i více než před deseti lety.

Ten druhý nepříjemný pocit
Mimochodem mi čas od času naskočí do mysli běs, kdy mě děsí to, že jsem nedokončil školu. Tenhle jen však není tak častý, jako ten první. Přesto mě nutí k úvaze. Nevzalo mě neúspěšné ukončení školy více než to vypadá? Nepodlomil právě tento neúspěch mou psychiku a vtíravé vzpomínky a pocit studu jsou pouze následek? Je to možné, ale jak pravila Natalie Sadness, "Není nic jistého."

Žádné komentáře:

Okomentovat