neděle 28. února 2016

Začátek semestru

Dobře, je tu další semestr. A povinnosti se začaly kupit už v prvním týdnu. Řekl jsem si, že budu pracovat dopředu, abych nebyl zbytečně vystresovaný. Ale mám rád své klidné tempo, riziko hypomanie je při něm mnohem nižší. Začátek školy poměrně naboural můj cvičební režim. Cílem dalších týdnů je tedy pro mě stíhat běžnou cvičební rutinu spolu s tou školní. Nastává etapa, kdy budu muset zatnout zuby a konečně dokončit magisterské studium. Nastává otázka, co dál? Jelikož mě obor, který studuji rychle přestal bavit, o práci v oboru nestojím. Na konci zkouškového jsem měl krátké prázdniny, které jsem využil k tomu, abych zajel na informační schůzku ohledně práce, kterou bych chtěl vykonávat. Alternativa, co dělat dál, je další studium. Pro druhou možnost jsem byl rozhodnutý delší dobu, ale rozhodnutí jsem změnil. Myslím, že je čas získat nějaké pracovní zkušenosti. Vše je však ve hvězdách, vysněnou práci získat nemusím. Vyhovovala by mi práce na půl úvazku. Až bych si v práci zvykl, chtěl bych se přihlásit na dálkové studium psychologie. Je to dávný sen, který jsem ještě nepustil z hlavy.

Žádné komentáře:

Okomentovat