pondělí 1. dubna 2019

Nejluxusnější věci, které si dopřávám, zatímco žiji budgetově

Nikdy jsem nebyl fanda zrukydohubismu. Nikdy jsem neměl tendenci utrácet příliš. Raději jsem si nechával stranou nějakou rezervu. V současnosti jsem ve fázi, kdy dost šetřím, protože budoucnost je nejistá a navíc bych rád jednou koupil byt.
Můj příjem není nijak valný, proto se snažím, aby byly nízké i mé výdaje. Přesto si však občas dopřeju něco, co by se dalo k mé finanční situaci považovat za luxus.

1. Restaurace
Minimálně jednou týdně jdeme ve Velkém městě na večeři. To je už tradice. Občas se stane, že jdu do restaurace ještě někdy jindy. A pokud jedu na výlet do zahraničí, stane se i to, že jdu na jídlo do restaurace i víckrát než 4x týdně.
Do restaurací jsem začal takto pravidelně chodit ve chvíli, kdy jsem přestal kouřit. To je to pravidlo, že když přestanete kouřit, ušetřené peníze stejně nemáte, protože je utratíte za něco jiného. Myslím si ale, že je lepší utratit to za dobré jídlo než za krabičku cigaret.

                                       Zdroj: https://www.goodfood.com.au

2. Růžová voda
Tahle položka je tou relativně nejdražší kosmetikou, kterou používám... Používám i jiné květinové vody, nejčastěji však růžovou. Všechny mě stojí celkem dost peněz, růžová však bývá nejdražší.
100 mililitrů této kosmetiky mě obvykle vyšlo na více než 200 Kč. Kupoval jsem ji v DM. Nedávno jsem narazil na nový produkt. DM začalo prodávat růžovou vodu od vlastní značky Alverde. 200 mililitrů za 85 korun. Koupil jsem si tedy lahvičku na vyzkoušení a pokud mi bude vyhovovat, přejdu na tuto značku, čímž dost peněz ušetřím.

                                          Zdroj: https://www.rosass.net
                                         

3. Barvení vlasů u kadeřnice
Barvu vlasů neustále měním. Vlasy si však odmítám barvit sám, jelikož to pro mě představuje silnou dávku nepohodlí a navíc by byl výsledek o dost horší, než když to dělá někdo, kdo je na to vzdělaný. Chodil jsem ke kadeřnici, co mi doporučila teta. Pak jsem na chvíli přešel ke kadeřnici, ke které chodívala mamka. Ta mamčina je ale o dost dražší. Návštěva salonu mě vyšla téměř na dvojnásobek. Vrátil jsem se tedy k té levnější. Nepřišlo mi, že by výsledek u dražší kadeřnice byl lepší. Akorát jsem si více popovídal, protože tahle kadeřnice je větší drbna.

                                          Zdroj: https://www.artsyindia.com


Žádné komentáře:

Okomentovat