pondělí 27. července 2015

Bod neexistující přítomnosti

Vlastních pojmů mám více, a tak jsem se rozhodl ještě jeden zde dnes popsat. Jedná se o bod neexistující přítomnosti. V podstatě se jedná o pocit, že nejste tam, kde by jste si přáli být a od bodu, kde toužíte být vás dělí neurčitá vzdálenost. V tomto pocitu se skrývá nespokojenost s daným okamžikem, která pramení z nějakého neuskutečněného přání či touhy. Bod neexistující přítomnosti může ve vaší mysli existovat také ze zvědavosti. "Co by mě potkalo, kdybych sedl na autobus a zajel do nepříliš vzdálené vesnice?" V mé mysli je bod neexistující přítomnosti živen silnou touhou najít opětovanou lásku. Často sním o tom, že se vydám naproti dobrodružství, kde potkám někoho, s kým zůstanu až do smrti. Nejsilněji cítím bod neexistující přítomnosti za letních nocí. Často se vydávám s přáteli do okolních vesnic a doufám, že daná výprava bude konečně průlomová. Po letech, kdy i na místě zůstáváme ve stejném počtu, ve kterém jsem výpravu započali, začínám mít tendenci o bodu neexistující přítomnosti alespoň debatovat. Stále věřím, že se tomuto bodu přiblížím. Zažil jsem okamžiky, kdy jsem měl pocit, že jsem velmi blízko, a však to už jsou jiná dobrodružství, která byla vyvoláná zásadní změnou v myšlení, ale o tom zase někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat