pondělí 27. července 2015

Dovolte mi se představit.

Tak, je to tady...
Na seznamu věcí, do kterých se chci pustit je už delší dobu založit si blog.
Nejsem až takový nováček, krátce poté, co jsem okolo roku 2006 propadl kouzlu internetu jsem si založil dokonce blogy dva. Jeden jsem zasvětil parodiím a druhý oblíbené počítačové hře. Oba blogy jsem časem zrušil, za zmínku stojí to, že jedna hráčka oné hry využila navštěvované adresy a založila stejnojmenný blog, který zaplnila okopírovaným materiálem z jiných stránek. Teď se pokusím psát o něčem naprosto odlišném než dříve. Doufám, že jsem za ty roky alespoň trochu dospěl. Věci, které mě potkaly mě zformovali zvláštním způsobem. Hned po tom, co se s někým seznámím, člověku dojde, že vyčnívám z davu. Jestli dobrým nebo špatným způsobem, to musíte posoudit sami. Jsem člověk, který by se dal zaškatulkovat do velmi netradičních škatulek. Naučil jsem se mít rád svou odlišnost. A rád bych vám představil svůj zvláštní svět pomocí úvah a úryvků z fantazijního světa, ve kterém žiju a částečně beru za skutečný. Budu zde vystupovat pod jménem Colton Indigo, omlouvám se za anonymitu, ale odtajnit svou identitu, mi nepřišlo jako zrovna nejlepší nápad. A navíc, miluji roušku tajemství. Ale ne každé tajemství je zahaleno pod mlhou na věky.
Nuže, vítám vás na svém blogu, doufám, že vás mé netradiční bytí alespoň trochu donutí zamyslet se nad životem a nad tím, jak ho vnímáme.

Žádné komentáře:

Okomentovat