pondělí 8. dubna 2019

Cestovní horečka + Chlorprothixen

A je to skoro tady. První služební cesta a vlastně první samostatná cesta do zahraničí. Po celkem klidném ránu přišlo celkem neklidné odpoledne. Rozhodl jsem se svůj psychický stav tlumit Chlorprothixem. A jelikož účinkoval jinak než obvykle, rozhodl jsem se o tom napsat krátký příspěvek.

Únava?
Mám už odpozorované, že pokud si vezmu Chlorprothixen na úzkost, kterou doprovází útlum, únava nebo skleslost, tak mě uspí. Pokud si ho vezmu ale na křečovité stavy mysli nebo na to, že jsem rozhozený, ale zároveň energický, uklidní mě to, ale neuspí. Možná je to i tím, že už jsem si na něj zvykl.
Každopádně dnes jsem po něm utlumený nebyl. Mou nervozitu příliš nezmírnil. Jen, když jsem po hodině po požití prášku vstal ze židle, tak jsem byl mírně malátný. To se následně vstřebalo a mám po psychické stránce pocit, jako bych si ho vůbec nezval.

Nový vedlejší účinek
Zvláštní ale je, že na sobě pozoruji vedlejší účinek, který jsem ještě neměl. A to neskutečná suchost v ústech. Už několik hodin více piji, protože mám opravdu silnou žízeň. V důsledku toho ještě běhám na toaletu.


Hodnocení: V tomhle případě považuji to, že jsem si lék zval, za zbytečné a mírně kontraproduktivní. Vystresovaný jsem i po léku, jen mě obtěžují negativní fyzické projevy.

Žádné komentáře:

Okomentovat