pondělí 8. dubna 2019

Moje less waste kroky - dodatek

V jednom z minulých článků mi něco vypadlo. V článku o mých less waste krocích jsem zapomněl na věc, co mě vlastně přivedla k nápadu článek napsat. Zde tedy dodatek.


4. Mýdlo

Jako většina z nás jsem používal k tomu, abych se umyl, sprchové gely. Jelikož je to věc, která se spotřebuje celkem rychle a která je balená v plastové tubě, znamená to celkem slušnou porci plastového odpadu. 

Rozhodl jsem se tedy vrátit se k mýdlům. Sice se říká, že mýdla vysušují, ale já mám mastný typ pokožky a stejně se krémuji tak jako tak. 

                                          Zdroj: https://www.treehugger.com

U nás ve městě otevřeli bezobalový obchod, kde jsem si koupil mýdlo, které nebylo zabalené v ničem. Obchod nyní bohužel zase zavírají. Ale i tak jsem si tam pak už další mýdlo nekoupil. Stálo více než 80 Kč. A jak jsem na tomhle blogu zmiňoval, aktuálně žiji celkem budgetově. 
Zjistil jsem však, že v DM se dá koupit přírodní mýdlo za 20 Kč balené pouze v kartonové krabičce. A obyčejné mýdlo jsem sehnal i v Tescu. Fa za podobný peníz, také pouze v kartonu. Asi téměř každý obchod má podobnou alternativu. Vím, bylo by lepší mýdlo v žádném obalu, ale asi lepší karton, než plast.
Musel jsem znovu přijít na to, jak se mýt mýdlem. Sprchový gel člověk nanese rovnou na sebe. Mýdlo musíte napěnit v ruce, než ho aplikujete na pokožku.






Žádné komentáře:

Okomentovat