neděle 28. dubna 2019

Jak rozcházím nedokončené studium?

Měsíce se mi zdáli děsivé noční můry o tom, že nedokončím studium. A jak víte, došlo na to, že jsem ho skutečně ukončil. Šok to byl pouze chvíli. Pak ze mě spadl ten déle neúnosný tlak.

Všeho moc škodí
A tak jsem se pustil do spousty věcí, na které jsem neměl pořádně čas. A tak trochu jsem to přehnal... Důsledkem bylo to, že jsem minulý týden byl celkem dost vyhořelý. Dost jsem spal a trávil jsem čas nic neděláním, abych načerpal síly. Měl jsem pokleslou náladu a cítil jsem jakési emocionální prázdno. Chvíli jsem si myslel, že to na mě padla ta škola. Ale jak jsem si odpočinul, přešlo to. Asi jsem se prostě jen přepálil nepřiměřenou aktivitou.

Čas chodit
Trávím teď dost času dlouhými procházkami nebo pochody. Psychicky mě to nabíjí. Minulý týden byl pochod, který pořádá kamarád a na který chodím už tradičně. Přijel kamarád, se kterým se znám z Velkého města. No a tenhle víkend jsme si s dalším kamarádem udělali vlastní pochod. 
Celkově se chci dostat do kondice. Mimo pochody ještě mírně cvičím. Ale spíš rehabilitačně, jelikož mě už roky bolí záda a poslední rok intenzivně. Jak cvičím, zlepšuje se to, takže to asi má smysl.

Co se životem?
Jako už dlouhé roky i nyní mám plán. Práci zatím měnit nehodlám. Mám takhle dost volného času, který je pro mě cenným zbožím. Vím, že chci jednou na plno dělat něco jiného. Ale k tomu je ještě dlouhá cesta. O tom, co to je. se rozhovořím v jednom článku. Jemu však bude předcházet ještě jiný článek, kde vám nastíním, o jakých zaměstnáních jsem čistě hypoteticky uvažoval.

Žádné komentáře:

Okomentovat