středa 3. dubna 2019

Sociální fobie - Co vše jsem zvládl

Poslední dva víkendy se povedly. Sice jsem byl předem velmi nervózní, ale nakonec jsem si to užil. 
Co jsem tedy podnikl?

1) Výlet na koncert do zahraničí
Doma chodím na koncerty jen výjimečně. A cesty do zahraničí pro mě bývají trochu stresující. Koncert v zahraničí je však silná dávka stresu! Přesto jsem se rozhodl jen s přáteli do zahraničí na koncert skupiny, která mě ani příliš nezajímala. 
Akce se nakonec vyvedla a zařadí se k výletům, na které se bude vzpomínat.

2) Divadlo v Praze
K Vánocům jsme s tátou dostali vouchery na divadlo v Praze. Jelikož táta divadlo nesnáší, svého lístku se vzdal a já jel s kamarádem. Ten se do Prahy vypravil dříve než já a jel jsem tedy sám vlakem. Kamarád na mě čekal na nádraží. 
Vydali jsme se do bistra, kam jsem chtěl už delší dobu, ale bohužel ho mezitím zavřeli. V další zajímavé restauraci nám řekli, že nemají volný stůl. Nakonec jsme skončili v celkem budgetové indické restauraci, kde jsme si opravdu dobré vegetariánské jídlo. Porce byla obrovská.
Po obědě jsme se vydali na kraj Prahy na pěší výlet. 
Po výletě jsme se metrem přesunuli k divadlu, kde nás čekalo představení. Měl jsem však trochu problém s cestou po jezdících schodech v metru. Hlavně když se jelo dolů. Mám od dětství silný strach z výšek. A v metru jsem byl naposledy v roce 2014 a málem jsem při podobné situaci zkolaboval. Tenkrát jsem se začal silně klepat a kolegy z práce, který byl tehdy v Praze se mnou se bál, jestli to zvládnu. Tentokrát to bylo lepší, ale přesto jsem měl silnou závrať. Měl jsem pocit, že padám a úzkostně jsem čekal, kdy dojedu na konec schodiště.
V divadle jsem byl jinak taky trochu nervózní, ale to přešlo, když hra začala. Jednalo se o psychologickou komedii, kterou jsem si opravdu užil.

To jsou tedy zážitky minulých týdnů. Má sociální fobie sice pořád nikam neodešla, ale i přesto žiji bohatý sociální a kulturní život, za což jsem rád. Doufám, že časem to bude ještě lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat