pátek 5. dubna 2019

Notná dávka stresu - služební cesta

A teď článek o něčem, co se týká mé práce. Klient zadal úkol, jehož součástí je cesta do zahraničí a požádal mého šéfa, aby zajistil personální obsazení. A koho šéf navrhl pro tento úkol? Mě!

Takže mě příští týden čeká má první cesta do zahraniční, na kterou pojedu sám. Nervy mám celkem v kýblu. Během týdne jsem si i párkrát vzal prášek na úzkost. 

Dnes jsem zařídil některé praktické věci. Už mi toho vlastně moc nechybí. Jsem v tomhle zodpovědný. Sepsal jsem si seznam věcí, co musím zařídit před cestou a už mám většinu odfajfkovanou. Chybí mi jen sestavit si seznam míst, které budu chtít navštívit ve volném čase a zjistit si něco o MHD v daném městě.

Ale už dlouho jsem nebyl takhle vystresovaný. Šéf říkal, že můžu také odmítnout. Chci  však posouvat hranice své komfortní zóny. A přátelům jsem už před nějakou dobou řekl, že bych se chtěl jednou odhodlat a vyrazit sám někam na cestu, abych si urovnal vše v hlavě. Jeden kamarád mi tohle připomněl a když jsem mu řekl o náležitostech mé služební cesty, poznamenal, že na mou samostatnou cestu nemůžou být vhodnější podmínky.

Jak píšu tenhle článek, začínám se i těšit. Určitě budu hodně přemýšlet o tom, co bych chtěl v životě dosáhnout. Snad půjde vše podle plánu. Postupem času se ze mě však stává systematický člověk a má schopnost řešit možné komplikace na tom nikdy nebyla lépe. 

Jo... Klapne to a bude to určitě přínosná zkušenost!

Žádné komentáře:

Okomentovat