pondělí 20. listopadu 2017

Místo třetí ataky

Část třetí ataky se odehrávala na místě republiky, které je velmi daleko od míst, kde se běžně pohybuji. Dojel jsem sem naprosto dezorientován. Třetí ataka se odehrála před 5 lety a od té doby jsem na daném místě nebyl. V sobotu jsem se vracel ze zahraničí a projížděl jsem právě městem, kde se to vše odehrálo. A ten pocit byl tak strašně divný!

Ano pocit byl divný. Tak divný, že byl až transcendentální. Vlak stál ve stanici celkem dlouho. Pustil jsem si na youtubu song, který jsem jel tenkrát, když jsem tu byl. Náhle jsem na sobě zpozoroval, že má mysl funguje nějak jinak než obvykle. Představivost, jako kdyby byla někam posunutá. V mysli jsem viděl něco, co bych popsal, jako ohýbání času. Viděl jsem čas, jako fyzickou věc a manipuloval jsem s ním. Bylo to prostě divné.
Vlak se rozjel a já spatřil místo, kudy jsem tenkrát pravděpodobně šel po trati. Když jsem se dostatečně vzdálil, vše se vrátilo do normálu.

Žádné komentáře:

Okomentovat