úterý 21. listopadu 2017

Trendy v mém životě okolo listopadu 2017

Ekologie
Tohle období je pro mě velmi těžké. A jako vždy, když mě něco trápí, upnul jsem se na nějakou aktivitu nebo koncept. Tentokrát je to ekologie. Snažím se vylepšit své zvyklosti, aby se snížil negativní vliv mého života na životní prostředí.

Káva
Když jsem ještě byl na druhé škole, každý den byl náročný. Potřeboval jsem spoustu energie. Odklonil jsem se od čaje a vrátil se znovu ke kávě. Chuť na ní byla tak silná, že jsem některé dny měl tři nebo dokonce 4 šálky. I teď, kdy už druhé studium skončilo, jsem stále rozjetý, co se kávy týče.

Prezentace
Začal jsem si sestavovat různé prezentace, abych si nastudoval nějakou problematiku. Čtu články a házím věci, co si chci uchovat do powerpointu. Takhle například zpracovávám byliny, které chci užívat jako pokus udržet si husté vlasy a podobně. Budu tak i zpracovávat seriál Colton's Creek, protože některé z dílů bude potřeba dopředu nastudovat.

To je tedy krátce k tomu, co mě (kromě diplomky) v současnosti zaměstnává.

Žádné komentáře:

Okomentovat